زد بازی

هر چی بخوای داریم بیاااااااااا!!!

همه چی ی ی ی ییی ییییییز

زد بازی

سامان ویلسون

اسم:سامان ویلسون

تاریخ تولد:5/1985

محل تولد:تهران

قد:177 cm

وزن:70 kg

رنگ:ابی آسمانی

چیزهای مورد علاقه:فیلم،تفنگ،دخترای بلوند
 
 
 

سهراب ام جی

اسم:سهراب ام جی (مستر جوینت)

تاریخ تولد:10/11/1985

محل تولد:تهران

قد:180 cm

وزن:67 kg

رنگ:قرمز

چیزهای مورد علاقه:دوست،آمستردام،غذا،سالاد،ایران،rpg،جکوزی،پول نقد و جنگ

 


مهرداد هیدن


اسم:مهرداد مستوفی


محل تولد:تهران


قد:176 cm


وزن:65 kg


تاریخ تولد:7/1364


رنگ:رنگین کمون


نوشیدنی:قهوه


چیزهای مورد علاقه:شام،موزیک،زمین،درخت،قهوه،بازیگری،کارتون،تیر

اندازی،پول،دختر،فضا، خارجی ها

 

 

 

چه جوریاااااااااست؟؟

نظررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ندی کشتمتااااااااااااااااااا

شوخی کردم جیگملای من


نظرات شما عزیزان:

هـــــــــــــــــــــــــــــُمـــــا
ساعت17:12---26 آبان 1390
اخه من چی بگم.. عزیزم تو که وبت ترکونده.. ما باید حالا حالا ها جلو پا تو لنگ بندازیم
پاسخ:چاکریممممممممم


hossein
ساعت11:13---22 مهر 1390
salam doste aziz
webe jalebi dari
mazerat ke in harfo mizanam vali
sorate load shodanesh paene hajme
matalebeto kam kon
khoshhal misham behem sar bezani
movafagh bashi


hossein
ساعت11:12---22 مهر 1390
salam doste aziz
webe jalebi dari
mazerat ke in harfo mizanam vali
sorate load shodanesh paene hajme
matalebeto kam kon
khoshhal misham behem sar bezani
movafagh bashi


مهسا
ساعت23:13---20 مهر 1390
سلام دلکم خوبی؟
ببخشید نبودم که بیام وبت گلم
آپ خوبی بود زدبازی دیکه!!
ولی آپ قبلیت باحال تر بود 021
جیگرم من آپمم
منتظرتم


محمد
ساعت19:43---20 مهر 1390
گفتم آپم.

نمی دونم چرا الزایمر گرفتم حالا...پاسخ:داااااااااغون


اررررررررووووووورا
ساعت15:37---20 مهر 1390
می خواستم زیباترین کلمات را به یاری بگیرم تا صمیمانه ترین شادی ها را تقدیم تو کنم ذهنم یاری نکر پنداشتم که ساده نوشتن همچو ساده زیستن بهتر است پس ساده و بی تکلف میگویم دوستت دارم!



پاسخ:فداااااااااات شم عسیسم


رضا
ساعت14:13---20 مهر 1390
سلام چطوری کوچول؟؟؟؟؟؟خوبی؟؟چه خبر؟؟؟درس ها چطوره؟؟؟؟؟آپت خیلی خوب بود منم زدبازی رو خیلی دوست دارم ولی از ویلسون بدم میاد(به خاطر پیشرو)ولی برعکس عاشقه هیدنم
هم صداش هم قیافش هم استایلش....خلاصه دمت گرم آپ باحالی بود مرسی خبر دادی


هکررر
ساعت3:20---20 مهر 1390
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید دوست داشتم بهم کمک کنید تا وبم مثل شما بشه ممنون[قلب]

zahra
ساعت22:05---19 مهر 1390
مرررررررررررررسی

محمد
ساعت20:20---19 مهر 1390
ای ول به ولت

عجب شون رو در اوردی یا!

بارک ا... بارک ا...

نشون دادی که این کاره ای



راستی اگه وقت کردی بیا تو وبم یه چند تا فحش بنویس دلم وا شه...
پاسخ:تو خووبی؟؟چی چییی میگی؟ رو فازه چندی؟؟


دیوووووووووووووووووووووووونه
ساعت19:53---19 مهر 1390
سیلام اجیییییییییییییی
میسیییییی که اینارو گذاشتی فداتتتت
اجی من عاشق یکی ازینام نمیدونم اسمش چیه
همون که اون بالاست،داخل بارن،نوشته تازه شروع زندگیمونه و پیرهن خونه خونه ای تنشه هااااا،همونو میگم
اسمش چیه؟؟؟هیدنه؟؟؟
جون من زود بیا بهم بگو که میخوام برم خواستگاریش هر چه زودتر


mohammad
ساعت18:33---19 مهر 1390
salam veb radifi dari be manam sar bezan .rasti man linket kardam to ham man link kon

نیلوفر
ساعت16:28---19 مهر 1390


barobax_love
ساعت15:58---19 مهر 1390
khoobi?
akharin upe mane
age biyay menat roo saram gozashti mehraboon...
montazeram
fln


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:10 ] [ girl ] [ ]